Ara

filmdizisepeti

Acıma Dinazora Döner Koyar Dünyana

Başlıktanda gayet net anlayabildiğiniz gibi ha buldunuz dinazoru bi de geni dnası kaldı oynayın oynayında gelip koysun ortalığına amına. Jurassic World diye film var bu da tam olarak bunu anlatmak istemiş hani özet geç piç derseniz ana fikir bu. Ben anlamıyorum ki o kadar fare maymun varken gidip deney için dinazoru mu seçiyosun. Ejder bulsa onunda geniyle oynıyacak ibineler.

Ne gen meraklısı çıktı bu bilim adamları anlamadım ki git yumurtamı tavuktan dinazor mu civcivden çıkmış onu araştır. Rahat bırakın şu dünyayı arkadaş gitsin çiftleşsin dinazorlarda çoğalsın falan illa yıktırcaksınız ortalığı. Sinirlendim filmi anlatcaktım ben nerelere geldim bak şu işe allasen ya. Sen bu kadar kızdın biz neden izleyelim demeyin gidin sitemize git gelsin hatta Jurassic World Türkçe Dublaj izlemek için tıklayın izleyin seyredin alın pamıklara sarmalayıp sarın naparsanız yapın işte.jurassicworld

Yenilmezler 2 Donmadan Takılmadan izle Avengers 2

Görevimiz gagıl’ı pert edip, siteyi göklere çıkarıp hit manyağı yapmak olduğunu size söylüyorum. Zaten özgün makale yazında ne olursa olsun yani. Burda ki asıl hedefimiz bu yazıyı okuyan sinema severleri sinema sepeti sitemize yönlendirip hit almak. Bizde yalan dolan yok neyse onu yazıyoruz işte gelin Yenilmezler 2 filmini sitemizden izleyin. Bu sadece gagılı alavere dalavere yaparak kandırmak yoksa işimiz gücümüz yok bunla mı uğraşıcaz. Valla biz izledik filmi gayette beğendik hani siz beğenmezsiniz ekşiçi piçler gibi ay olmamış uff filmin yarısında çıktım bayılıyodum demeyim ağzınıza fırıncı küreği ile vururum ha. Efendi gibi izleyin ne bekliyonuz süfer kahraman adamlar işte akıyolar, kurtarıyolar bayılıyolar atlıyolar zıplıyolar yani.

Çok tantana yapmadan asıl mevzumuza dönüyorum Yenilmezler 2 Donmadan Takılmadan izlemek istediğinizden gerçekten eminseniz ve kesin bilgi diyorsanız yaymak için buraya tıklayınız.

Ve günün sürpizi geliyor hazırsanız filmin afişi o da 😀 hemencik aşağıya bakın görüceksiniz.ultron çağı yenilmezler 2

Sıfır Sıkıntılı Bir Yazı

İnsan kendi ülkesinde mülteci olarak yakalanır mı diye bir laf geçiyor baya güldüm bak ona. Komik bir film yapmış adamlar cidden böyle güldürüyor. Bizde burada özgün makale yazıcaz diye dötümüzü yırtıyoruz. Pro yazıcı olduk gugıl beyin gözüne giricez diye. Çünkü bizi severse sitemize inan gönderir bizde para kazanırız. Yani ne kadar özgün o kadar para geliyor bu işte. Peki para nasıl geliyor o da hitten dolayı geliyor. Biz şimdi hiç nette olmayan şeyler yazıcaz ki arama motoruda ha bak bunlar ilginç şeyler yazıyo biz bunları yukarılara çıkartalım da şekilleri olsun yetenekli çocuklar bunlar dicek.

Sonuçta yapay zeka yani nerden anlıcak ne kadar sağlam birşeyler yazcağımı. Gugıl mühendislerini böylece atlatmış oluyoruz. Kısaca özet geçersek hayaller gugıl hayatlar para diyorum ve özgün yazımıda alıp gidiyorum.

Amaçsız Yazılar Zinciri

Karşınıza çok gereksiz hatta görüp görebileceğiniz en gereksiz yazıyı yazmak ile meşgul olacak bir yazı geliyor. Hazır olun çünkü okusanız bile hiç birşey anlamayacağınız bu makale ile şov yapıcam birazdan. Tv’de çok saçma bir film olan hedef tokyo var şuan ona bakıyorum ancak anlamsız işkence sahnesi var.

Çete lideri gibi bişi var sanki artık sarı saçlı adama ne yaptıysa eleman yemin etmiş öldürmeye sanırım. Vay anam ya adama işkence ettiler ancak donla kaçmayı başardı. Sonra bu araba ezen makineler var ya onlara sıkıştırdılar bakalım nasıl kaçıcaklar onu seyrediyom. Ha yok ezmedi galiba aldı götürdü bunları diycektim ki daha büyük birşeye atı. Kesip biçme aygıtına doğru yol alıyorlar heyecan dorukta. Espiri yaptı capon çete elemanı metal suşhi olcağınız diye gülmedik tabikisi. Yazıyı yazarken nasıl kurtuklduklarını göremedim ama kurtuldular yani. Neyse ben artık bitiriyorum daha fazla saçmalayabileceğimiz birşey akılma gelmiyor. Kib bay diyerek süper makalemi bitirdim.

Enteresan Saçma Bir Yazı Bu

Film tarihini önemli yerlerine değinmiş bir adam olan john ilginç işlerin peşini kovalıyor. Belki de yaptığı şey tuhaf gibi duruyor olsada herkesinde ilgisini çekip onu göz önüne getiren etkenler var. Yaptığı işin çitasını hep bir tık üzerine koyarak ilerlemek istiyor bi acayip durum bu da açıkcası. Şimdi burda yazdığım şey açıcaksı ne yaptığım konusunda pek bir fikrim yok ama işte yazı olsun diye özgün falan fistan uğraşıyorum. Ama azıcık mantıklı bişeyler yazsam daha iyi olabilir gibi geldi bize. Fantastik kahraman diyince genel olarak çoğumuz hep marvel’ın süper insanlarını düşünüyoruz. Sizin aklınıza ilk gelen süper insanüstü elemanın adı ne olabilir bilmiyorum. Aslında tipik bir hayal çerçevesinde yazılan uyduruktan masallar işte fazla kafa yormamak lazım. Özgün olsun diye iyice saçmalamaya başladım kaç kelime oldu acaba yazdığım bir kontrol etsem iyi olacak.

Öyle çok kelime olsun diye azıcık kastım ama hayvan gibi bişey de yapmamışım. Sanırım bu kadar yapmam bizim sitemiz için fazlasıyla yeterli olacaktır diye kendi kendime muhakeme yaptım ve onayı verdim.

Merhaba dünya!

This is your very first post. Click the Edit link to modify or delete it, or start a new post. If you like, use this post to tell readers why you started this blog and what you plan to do with it.

Happy blogging!

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑